KIND OF A BAD DAY YES.

nu kommer dagens historia!
skolan, sög bajs
skulle ha åkt pulka med min sockerärta men blev inget :(
pga nån random sughög i lkpg ja han va sämst, nej men jag blev arg :(
2 inställda tåg kommer inte hem PANIK FICK JAG OCH THERESE!
hm kommer ett tåg halv 9 tänkte vi.. men visst
nej 20 min försenat ungefär, vi missade bussen från mjölby till skge
yes, blev och säga till tågvärden & åka gratis taxi hem (ovanligt för mig menar man)
nej men, fyfan vad aaaaaaaarg jag va nu vet ni
och det va ju lite fail där ja :p
nu blirre och göra hemkunskapen fort som fan
annars får krull cpdamp på mig imorron pusssss'n!


Kommentarer
Postat av: ewelina

lyckat ;)

2010-02-01 @ 23:08:54
URL: http://ewelinann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0