i'm to cool to know you!

sitter här nu efter en plågsam dag i skolan!
ebba och jag va ganska galna sista lektionen där ;)
haha, hon ströp mig nästan :(
menmen, GALET är ordet!
och det blir romme för min del, aja jag härdar!
men jennifer får räkna med en plågsam felicia på morronen!
och jag åker fan inte om vi inte sover över!
ta det som ett hot, meningen :)
men nu är no boken uppslagen och skriker att jag ska läsa!
orkar jag? faktiskt inte, men jag måste så vem f*n bryr sig?
inte jag, för jag ska nörda och jag gillar det, jag vill vara NÖRD
fan vad enkelt allt skulle vara, varför är det ett skälls ord?
jag förstår inte, men jag önskar nån kalla mig nörd och va seriös för en gångs skull
nu är det dags att begesig till boken som skriker efter mig
NO PROV IMORRON! fyfan, jag ska klara det här!

ni får ursäkta den tråkiga designen, men det är på G! :)




jag bjuder :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0