22 januari & jag finns för dig !

nu har jag varit väldigt inaktiv här!
asso allt det här plugget
tar död på mig! bokstavligen!
ni ignorerar mig gör inte saken bättre, att vi inte är vänner verkar ju ett bra val? nej
jag umgås inte med er nene.. jag blir ledsen av det, ni är så himla sårbara
men jag då? jag är inte så jävla stark, jag klarar inte ALLT, inte utan någon vid min sida
och jag väljer vem jag vill va med, oavsett vad ni tycker
hoppas ni inte blir sura nu, bara fakta sanning och allt det där.

och att jävla ef:are ska förstöra min underbara klass?!
det är är vad jag tycker, så de så!
jag är arg, ingen från är AB:ARE from the beginning lämnar!
jag byter fan skola, så jävla dålig klass det kommer bli!
jag vill verkligen inte, fyfan vad sur jag är nu!
aja tagga ner! arg arg arg..
det är fredag & ska spenderas med UNDERBARA
älskart ju, hjälp helg, jag tänker
plugg, jag tänker öh gamla vänner, viktor och gänget tja
pusshej





iloveyoumydear.

Kommentarer
Postat av: amanda

ffin :)<3

2010-01-29 @ 21:50:16
URL: http://craazyinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0