FAN

mår inte bra, verkligen inte
känner mig som en jävla zombie
ont i halsen, kan knappt svälja jag dör, fyfan vad ont det gör!
jag har ont i min jävla rygg!
vafan är det här?
just bra till skolan börjar och jag intalat mig själv
BLI INTE SJUK, GÅ TILL SKOLAN ÄNDÅ
kommer det funka? nej inte idag, den här veckan
jag vet nästan med mig att idag, idag kommer jag inte vara i skolan länge.
JÄVLA SKIT, va ni tvunga och myla mig & hålla mig ute?!
jag har blivit sjuk, tack så mkt
hejdå  </3




bjuder med en fin bild på mig och tompa från nyår
GRRrrAWUR!

Kommentarer
Postat av: bella <3

tompa? ^^

efternamn? :)

2010-01-18 @ 17:51:39
URL: http://bellaflugsmalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0