katiga bloggare

jag har tänkt på en sak, katiga bloggare är verkligen så über tråkiga
jag gillar verkligen dom inte, när dom är en helt annan person "in real live" lxm
att skapa en helt annan person, bara för att man sitter bakom en skärm
"här kan jag skriva vad jag vill, ingen kommer åt mig?"
och där kan dom även skryta om saker dom inte ens har
har läst många sånna wannabe kissie bloggare på sista tiden
så BOOOORRRRRRRRING! kissie är tråkig
inte rolig, jag läser hellre mindre bloggar som är med sociala
och som inte säger att JAG inte har råd med saker
tex, "åhh va på stan och köpte en partytop för 2000:-"
förbannad på sånt, ALLT ÄR PENGAR, alla har blivit besatta
vart är världen påväg?!
klankar inte ner på nån nu, utan är lack på randoms
blond, katig & allmänt dumma i huvet. THEY SUCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0