svarar på några frågor, kommer det fler svarar jag på dom när dom kommer (y)

ewelina  om kom igen fråga:

1 är du kär? isf i vem?
svar: nej det är jag faktiskt inte :)

2  vad önskar du dig i födelsedagspresent?
svar: mopppppppe! eller juste det har redan en :D
systemkamera isf ;)

3 vad vill du ha just nu?
svar: en pojkvän!

4 varför började du blogga?
svar: jag började läsa martinas blogg, & tyckte att det verkade kul så hjälpte hon mig :)

5 varför bloggar du?
svar: jag kan uttrycka mina känslor i text & det är väldigt roligt!:)

6 vilka bloggar läser du?
svar: jadu, fjortisbloggarna, kissie dessie osv.. min kompisars, ewe, vickan, rebecka, cec, emelie, nadine, maggie

7 vad saknar du i ditt liv?
svar: kärlek


 
  Anonym om kom igen fråga:
har du träffat johan palm ?
svar: tyvärr ja 

  anonym om kom igen fråga:
gör du designer till andra?
svar: ja när jag orkar och har tid :)
  
  klara om kom igen fråga:
vad fick dig att börja blogga?
svar:  alla andra gjorde det, då ville jag oxså göra det :)
   
  robin. om kom igen fråga:
använder du string? ;)
svar: pinsamt nog ja :p
  
  anonym om kom igen fråga:
varför bloggar du?
svar: samma som där uppe, jag tycker det är kul :)

  Kimmie (:  (Kiimsaaan.blogg.se) om kom igen fråga:
vad använder du får hårprodukter? (:
svar: inga speciella faktiskt :p
  
  Natta.<333  om kom igen fråga:
Vrf bloggar du Felicia?:D <3
svar: för jag tycker att det är kul :d<3

  jesper om kom igen fråga:
är du fein naken?:D
svar: haha nej, kan jag inte påstå
 
  Anonym om kom igen fråga:
ÄR DU AV MED OSKULDEN? :D HAHA
svar: om ni nu ska veta, så nej :p 

  Ida knutsson om kom igen fråga:
gillar du mig ? :)<3
svar: ja såklart :)<3
 

vickan om kom igen fråga:
vem var den första du va kär i :D?
svar: felix granath 
  
  martozZz om kom igen fråga:
är du kär i nån o vem? hahahahaha :D
svar: nej inte i någon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0