there is a possibility

hemma idag oxså, känner mig helt jävla mörbultad
min nacke är helt fucked up!
känns som någon hoppat på mig, min hals värker
och inget funkar, te & honung? NEJ
vafan, det här tar snart livet av mig
nej så illa är det inte, inte än :o
idag blir det bara mysa med söta & kelsjuka hundar
och knarka panodil & ipren, hoppas jag mår bättre imorron
palla att jag blir sjuk första veckan! det här suger verkligen, APA
jag blir arg, jag skulle ju fixa det här! och jag ska göra min tyska oxså
som jag är smart nog och få ig i, pga att jag inte klara/gjorde om ett jävla prov
så nu går jag i sär grupp i tyskan
LOVE IT, spec spec spec, men man heter väl inte felicia maria josefine nywelius för ingenting?
nej, lite speciell & udda får jag allt vara vilket jag är wiiie
och det här lovet har jag gått ner 10 kg, JAG RASAR
gött 10-15 till sen räcker det men att bli smal skadar inte så varför inte lite till
inte för smal bara BLÄ äckligt
måste mysa med mina hundar nu
puss !




random bild, dock ser mitt öga lite sönder ut? skumt, vad jag vet så är det helt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säkert att du gått ner 10kg på lovet!!!Man kan inte gå ner typ 10 kg på 2-3veckor!!Du kanske fettsugit dig!!!

2010-01-13 @ 14:56:00
Postat av: felicia

jo det har jag faktiskt, och det låter makalöst iknow

men jag har inte fettsugit mig, nästa lite patetisk kommentar

puss mogna tjej/kille :*

2010-01-15 @ 06:22:35
URL: http://felicianyweliius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0