this is madness!

idag har varit en händelserik dag för mig och mina kompisar
vid namn jennifer, sara & frida
vi vart galna på matrasten jo, helt CRAZY tro mig!
hm, mkt snö jo vad gör man? springer ut på strumpor och slänger sig i snön
ett bra val, vilket vi gjorde & när vi väl va ute rullade vi i snön med t-shirt och tröja
och allt vad vi hade utom, "utomhuskläder" ni vet
kallt som F*N, och klart att nån ska vara tjurig och birgitta kommer fram
- det är oacceptabelt och gå in sådär på lektion
vaddå, vi va på snöbolls plan & sen får vi inte se ut hur vi vill?!
nej inte blöta, vi blötte ner hela skolan (inomhus)
ni skulle ha sett oss, vi va helt klart galnast idag!
älskar er & era sjuka grejer!
so-prov idag, tror fan jag klarar provet utan att få göra om
(förhoppningsvis) och imorron är det fredag, TACK GODE GUD!
jag är så trött! :o helt slut, skulle behöva vara ledig 5/7 dagar ist för 2/7 usch inte kul
DISS PÅ DET, haha tiderna i skolan och skolan överhuvetaget!
och jag ska tjata till mig biljetter till KISS KONSTERTEN I STOCKHOLM
jag villllll, jag villll! sista gången ju!
åhh sista chansen! det här blev ett långt inlägg
haha, ha det bra bloggar senare & lite modegrej ska jag försöka krafsa ihop om jag orkar
och juste jag förs och fick låna felix tröja tack för det BV :)♥








Kommentarer
Postat av: GB

madness...THIS IS SPARTA!!!!

2010-01-28 @ 17:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0