1 DAG KVAR!

dags för en update nu kanske!
igår: CG sen släppte mamma av mig vid skolan där nina och issa va, gick upp till väder och träffade några hemskt trevliga personer och sen efter att ha varit där i säkert 2 timmar eller nåt gick vi vidare och då blev det att gå till lindblad av alla ställen och gunga :D det va kul fast sam ramlade pladask på ryggen XD stackarn :(
sen masserade jag alla :O fick nästan stryk p, jag inte gjorde det så :D sen vid 12 gick emil, dala och sam hem
och jag, issa, kenny och jack stog lite utanför mig och plötsligt kommer polisen körandes i 110 utanför mig :O
fatta inget men dom strunta vi i sen, och så va det ju synd att nina vad tvungen att åka hem så tidigt som hon gjorde :(
menmen, föräldrar... ibland alltså :D sen när jack och kenny åkt så gick vi in och åt pan pizza, fan vad hungriga vi va då!
och idag: vaknade vid halv 12 typ och sen vid 20 i så gick issa upp och sen åt vi efter det bada vi ett bra tag :D
assgött varre :D
sen skulle vi meeeeeecka moppe, gick ju jävligt bra XD issa testade den iaf och va LIV RÄDD hon såg skräckslagen ut, hon trodde att hon skulle förstöra den för mig men hon klara sig bra tyckte jag :D

och här är några bilder :D

nina

jag haha (?)

jag, helt ofixad på alla bilder så mobba dom inte!

jag och nina fulade oss :D

jag igen!!

issa göllet

random folks

några fler randoms!

haha, vafan gör jag?!

snyggingar avslutar ;)

Kommentarer
Postat av: nina

fan för pappa asså :(

men får komma ngn annan dag :D<3

2010-07-09 @ 00:01:16
Postat av: jonna

usch, isssa har en snorgubbe i näsan på sista bilden!!!!!!!!!

2010-07-10 @ 00:21:05
URL: http://jonnarautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0