SKREK- NU OCH FÖRALLTID, se värd :D!

ingen update idag pga åska osv..
oxså pga att pappa och jag åkte till besikningen imorse, men den gick inte igenom då
blinkersen sätt inte 18 cm ifrån varandra, vilket jävla skithuve säger jag bara..
så vi åkte till motoro och köpte nåt och satte dit och jag orkar fan inte bry mig om att det är fult
tyck vad ni vill :) pappa och jag åkte tillbaks efter att ha satt på blinkersen så nu är moppen laglig, yey
och imorron ska jag skriva upp igen, hoppas jag klarar det den här gången, fan vad nervös jag är!
här kommer bilder från igår när vickan och jag va på bio, shrek- nu och föralltid i 3D!



konstig bild :D love u♥

hela kortet :D

hörs imorron eller senare, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0