SNUSMUMRIK

fan vad jag vill ha tbx min vivaz nu jag är fan desperat.
har ju typ inga kort från sommar 2010 jävligt kul :)
jag fååååår damp, har inget och göra nån som vill göra nåt kanske?
men dom senaste dagarna har varit WUNDERFUL
jag får ett ryck snart, vill ändra mig ser alltid lika jävla tråkig ut.
samma hårfärg, samma hår, samma stil näää nu ärre fan slut pårehär
snart färgar jag håret svart och beställer löshår och klär mig emo..!
nä men håret ska fan bli av, snart :) augusti tänkte jag :)
men vi hörs herrrååååh <3


asso snart igen tjejer, seriöst?!

Kommentarer
Postat av: nina

:)

2010-07-24 @ 13:32:57
Postat av: isssssssssssssa

ja :D

2010-07-25 @ 14:55:28
URL: http://isabelsplace.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0