ÄLSKLING

dags för bloggning nu förf*n har varit så sjuk så jag bara legat i soffan :(
men nu känner jag mig faktiskt mycket bättre, hoppas det är över snart :D
hände en kul grej igår, men det får ni höra om lite senare, för nu ska jag prata med min bror om lite saker :)
och imorron gör jag mitt kunskapsprov!!!!!! så himla nervös jag är..!


blir ingen klänning, H&M kan faktiskt ta sig i röven, jag beställde den långt innan den tog slut
så det är jävligt dåligt, riktigt besviken på dom
ska aldrig mer internetshoppa hos dom, för man får inte grejerna :)

Kommentarer
Postat av: emma

säger de samma, hm suger, de hade tappat bort min beställning, så jag fick inte min bikini :(

2010-06-30 @ 21:10:43
URL: http://eemmarydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0