sweet dreams

hej! idag är den enda dagen det inte har regnat på hela lovet!
hoppas det håller i sig nu och att solen börjar titta fram snart :)!
är så grymt trött på det här vädret nu! usch
jag sov till 14.30 idag så jag och melinda struntade i körskolan idag
åker imorron ist, och på fredag ska jag köra upp..
jag är nervös som F*N x) hoppas jag inte failar totalt och gör bort mig bara :p
sen är det upp skrivningen kvar!! men blir ingen moppe förens efter semestern..
hade inte behövt ta kortet, har knappt ingen nytta av det känns det som är borta typ hela juli sen börjar vi i augusti igen och sen är det vinter igen :)
men men, nu är det som det är :) synd tycker jag.
blir lite små sur faktiskt :(
hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0