GRATTIS EVALINA LARS 15 ÅR!

ligger i ewes säng, med henne på mig
sven logga in nyss på msn, han är söt
jag gillar honom, och qvirre är borging hon bara sitter där på glovet
blir ju förbanned på naaaaaaaaaa
kissa henne i munnen skulle vara fint, MJAU
gårdagen var perfekt fast jag fick nästan död en kalle :d
och köra iväg folk men det va typ kul, fast lite onödigt och kata när man ite får komma in..
ber man någon gå ifrån ens trädgård så går man fan därifrån
annars har man inget vett  skallen, men vissa kanske inte ha vet i skallen :)
men har kommer lite bilder :D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D





















Kommentarer
Postat av: emma

min tumme har sitt lilla egna liv ser ja xD

2010-03-06 @ 14:35:45
URL: http://eemmarydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0