you'll be in my heart

sitter nu med hårinpackning och ansiktsmask :)
det känns i fejjan ;d svider nåt oerhört :<
menmen, blir och duscha av allt om ca 10 min!

jag kommer sakna mina bandmembers som åker till sälen imorron!
och lämnar mig här ända tills på måndag, FY SKÄMS!
tur att jag har ewalina lars <3 SHE'S THE BEST

var oxså på utvecklingssamtal förut
gick bra!, öhm, blir att jobba upp många ämnen från G+ till VG
så nu öser jag, JOBBA JOBBA JOBBA!
haha fan vad fjantig jag är..
men jag tänkte lura iväg mormor & mamma
om mamma har tid vill säga, till lkpg
och köpa 2 par nya skor!
nu ska jag väl dra mig, pusshej!


ni är guld värda! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: lars

ewelina lars (H)

2010-03-25 @ 07:07:13
URL: http://ewelinann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0