carro mys mys

just nu ligger min kära vovve i mitt knä och skakar
varför vet jag inte, men gosig är hon♥
och ja, i onsdags va jag och frida och kollade på bio
det blev ändrade planer, ebba följde inte med
och efter bion sov jag hos frida, myspys
igår åkte jag fridaoch ebba ut till jack(fridas pojkvän)
och kollade på film och åt revbenspjäll ^^
sen snodde jag en tjuga av jack, helt omedvetet
haha fick ett sms av frida när jag hade skrivit det till dom
haha! din j*vla tjuv :o
behåll dom/.jack :)

haha, fast du får gärna tillbaka dom om du vill :D
nu ska jag göra annat
HEJ!

bjuder på en gammal bild :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig ! <3

2010-05-15 @ 13:40:19
URL: http://busbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0