failarN!

hej gott folk!
orkade inte blogga när jag kom hem, men nu ska jag berätta nåt kul

efter lektion så skulle vi betala, men det gick tydligen inte betala som vi tänkte
utan man var tvungen att betala allt på en gång
och då när vi kom hem sa pappa att dom kom överens om att de skulle betala lite innan
då sa han helt plötsligt, du kanske skulle gå på thores istället då
jag ba VA?! jag går där?..
då hade han anmält mig till ahlséns(en annan körskola)
haha, så jag hade gått till fel körskola, men nu kör vi på thores
kan inte byta nu, så det är bara och börja plugga nu!
jag är så jävla nervös inför slutprovet..

aja nu ska jag iaf dra igång med matte inför provet på onsdag!
slutklämmen nu, jag ger inte upp!
även sovmorron tills 20 i 10 imorron jippi
PUSSS!


ojoj, söt tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0