jag tycker till!

nu har jag inte bloggat på ett tag och varför jag gör det just inatt är en bra fråga!

jag tänker inte låtsas som att jag inte bryr mig längre och tänker tycka till ist! :)

jag tycker det är onödigt och inte kunna vara med flera personer, utan det är en person
bara hela tiden, sen byter man och den personen blir som bortglömd?..
jag förstår inte vitsen med en sådan vänskap, om man ens kan kalla det vänskap..
nu syftar jag inte på någon person att "hänga" ut här,
men det finns nån jag tänker på speciellt
och för er som känner er träffade att ni nån gång gjort så
be om förlåtelse, alltså en bästavän är en bästavän.
om man kallar nån för det och verkligen menar det, så glömmer man inte nån så fort
inte på 2 dagar, det kallar inte för jag en bästavän.
man kan ha roligt ihop och känna att man är nära vänner, men en bästavän
är mer än bara en NÄRA vän!
en bästavän är allt, en som man kan dela allt med, MEN inte slänga skit på!
en bästavän klagar inte på en, eller sänker dig
en bästavän är värd att tro på och att älska som ens andra halva
en bästavän är den du aldrig glömmer
en bästavän är den som du känner att du aldrig behöver vara nån annan än dig själv med.

och nu tänker jag bara gå och sova och jag hoppas att alla som tycker annat kommenterar
var just NI tycker!


Kommentarer
Postat av: ewelina

yess, antar att det är mig du menar så kan lika gärna förklara..?

vickan var min bästa vän, men vi gled isär o sånt händer väl? o jag glömde verkligen inte vickan på 2 dar, jag har fortfarande inte glömt henne och kommer aldrig att göra heller så..

men vi snackar fortfarande och är kompisar.

o det här med sara, jag har verkligen hittat min andra halva, hon är mitt allt!

jag är mig själv med henne, jag berättar allt för henne, hon slänger inte skit på mej o inte jag på henne heller..

vi har inte bara kul ihop utan hon är mer än en nära vän. hon är min bästa vän!

2010-05-18 @ 07:18:44
URL: http://ewelinann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0