LÅNG LEDIGT NU JU!

jaha, idag har jag hunnit med rockkonsert på morgonen!
ett matteprov och öhm.. inget mer :D
kvällen är planderad med ebba och frida♥
och ebba sover här sen!!!!!!!!!!! mjaoooou som ebba säger, konstig brud :D
men några bilder från rockkonserten, ska fixa fler! :D


h e h e

asso, vad tänkte jag på? :O

älskling<3

gustav(körledare)

från vänster nedre raden: rebecka, alma, frida, jag bakom frida^^

isak kör solo

issa(vänster) och johanna(höger i rött) sjunger solo

ingrid(vänster) och melinda(höger) sjunger solo

isak igen

och hela kören :)

(snodde bilderna från jonna!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är frida hos dig :D`? be henne ringa mig isf, 42779 =)

2010-05-13 @ 16:00:47
URL: http://jackpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0