random, i has dreary

ÄRLIGHET:
hur många har du varit riktigt riktigt kär i? – 1
vad tycker du om kärlek? vet inte
när kramade du någon sist? – idag
kramade du någon speciell person? – bebis
har du svårt för att bli kär? – ja
när fick du din första kyss? – i 2an
ångrar du det? - nej
när fick du senast en komplimang? i fredags
har du hånglat med någon av samma kön? ja

HAR DU NÅGONSIN:
varit medvetslös? – ja
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? – nej
varit full? – svår fråga, men ja
gjort något riktigt dumt? – ja
gjort något du verkligen ångrar? – klart!
åkt ambulans? – nej
gjort något olagligt? – ja
blivit polisanmäld? – ja
blivit stoppad av polisen? – ja
varit på polisförhör? – nej
slagit ner någon? – nja
skämts över dig själv? – ja
tagit droger? – alkohol är en drog?
blivit ”utnyttjad”? – vet inte?
gråtit inför någon du tycker om? – ja
umgåts med folk som sysslat med droger? – ja

SENASTE PERSONEN SOM:
sov i din säng? – jag
såg dig gråta? – vet inte
fick dig att gråta? – vet inte
du delade en cigg med? – louise
du gick på bio med? – ronja och helena
du var tillsammans med? – ingen, dumpad idag.
du saknade? – hemlis
sa att den älskade dig? - lisa<3
Fullständigt namn? – felicia maria josefine nywelius (varsegod stalkers)
Vart bor du? på landet
Bor tillsammans med? – mamma, pappa och mina två bröder
Husdjur: två hundar
När är du född? – 6 april 1995
När ska du sova ikväll? – när jag känner för det
Duschat idag? – nej igår
Pussat någon idag? – ja
Vad har du ätit? – potatis, kött, sås & baket som vi gjorde idag!
Dagens klädsel? – mjukisbyxor och mysis tröja
Dagens bästa? – att jag äger på att baka
Dagens sämsta? – min lillabebis vovve har skurit sig i tassen ♥
Dagens roligaste? – kommer inte ihåg, hela dagen har varit rolig
Har du många vänner? – mina vänner är bäst.
Hur många har du kysst? – men va vem räknar då :(
Har du pojk-/flickvän? – nej!
Vem pratade du med i telefon senast? – evelina ♥
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – lisa, jättelångt sms :(

HAR DU UNDER DEN SENASTE VECKAN:
Saknat någon? – ja
Rökt? – ja
Ångrat något? – ja
Ljugit? – nej
Svikit någon? – har jag? :(
Gråtit? – nej, om jag har så av lycka
Varit full? – ja
Skrattat? – ja
slagits? ja haha

9 frågor om dina vänner:
vem vet allt om dig? – inte allt kanske men mest är frida bengtsson.
vem är den roligaste av dina vänner? – alla är roliga på sitt sätt!
vem är snyggast av dina vänner? – jag
vem är den du helst har filmkväll med? – någon saknad
vem står dig närmast? – evelina
har du känt allra längst och fortfarande känner? – tess
vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? – gråta i dagar och år!
vem festar du helst med? – allihopp!

KÄRLEK:
Är du kär just nu? – nej
I vem? – nej
Har du ett förhållande? –nej
Har du kysst någon idag? – nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? – ja
Har du varit otrogen och om ja, varför? – nejrand
Är du romantisk? – ja självklart
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – nej?
Vad hette din första flickvän/pojkvän? – när jag va kär, felix
Hur länge höll det? – 2 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – förhållande
Är du en bra pojk/flickvän? – ja!
Vem sov du senast bredvid ? – felicia sjöstrand ♥
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? i dönno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0