love you

när det är mörk och trist, och allt bara känns blä
då är du där
när allt känns hopplöst och att ingen bryr sig
då är du där
när det känns som att det här, det är slutet
då är du där
när det känns som att jag är på botten
då är du där och drar upp mig
när jag faller
då är du där och tar emot mig
men när du är på botten
är jag där då, som du är för mig?


du är min bästa vän, den som aldrig lämnat mig
som aldrig bara skitit i mig och sen inte kommit tillbaka
vi har haft våra bråk, men du har aldrig lämnat min sida
och jag älskar dig för det och allt du någonsin gjort för mig
jag älskar dig av hela mitt hjärta

du är oxså där, alltid där och bryr dig
kan berätta allt för dig, bra som dåligt
du sviker mig aldrig
jag älskar dig

och min party pingla, du är underbar
jag vill aldrig förlora dig, vad skulle jag göra utan dig?
jag älskar dig för allt du är, lämna aldrig min sida lova mig det?


Kommentarer
Postat av: Johanna

ÄlsKar DIG <3 Lämmna mig aldrig!! <3

2011-02-23 @ 14:21:15
URL: http://johannaaalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0