torsdag 24/2

öhh, hade tänkt skriva något jätte långt inlägg som jag såklart glömde bort..
hade väl inte varit intressant ändå :)
men idag har vi varit i linköping(jag,mamma,mormor och lillebror)
kollat räddningstjänsten dom hade nån uppvisning som dom har varje år.
dom badade i ån, fyyy kallt!
sedan har jag även bilder på inköpta grejor från igår och idag
med hittar inte sladden till kameran nu!!!!!!! bajs
men ska duscha sen ska jag ta på mig myskläder däribland mina nya mjukisbrallor!
ska även bädda sängen, blö imorron blir jag illa tvungen till att städa rummet :(
VILL INTE, men jag skriker till mig själv inombords
TA TAG I SK**EN! du är inget barn längre! fasen oxså :(
hittar nog sladden när jag plockat i ordning i rummet, så bilder blir det sen
PUSSSSSSSSS
ser lagom trött ut yeees :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0