i wanna breakfree

sitter nu mitt i natten och lyssnar på jonas brothers, han med krullet är väl ändå snyggast?
aa det tycker jag! han är faktiskt till och med j*vligt snygg ;)
blir och borsta tänderna och sen söve, orkar inte duscha gör det när jag vaknar istället :)
för alla som har mitt nummer och läser detta! jag kan smsa, ta emot samtal ringa osv igen :)
ser fram emot veckan
måndag:(idag) samma tråkiga måndag som vanligt men! ett + i kanten, myst med vickan♥
tisdag: inget speciellt tror jag inte iallafall
onsdag: STUDIEDAG skönt!!!!! inget planerat faktiskt :)
torsdag: temadag vett och etikett, spännande?...
fredag: alltid kul för det är sista dagen innan helgen! inget speciellt där eller tror jag inte
men nästa vecka kommer bli ett helvete, prov i matte och idrott och lämna in no-arbete
menmen, får kämpa på!
hörs imorron, tidigare än idag hoppas jag! haha
några bilder jag tog i helgen påväg till skåne
ska se till och ladda upp bilder från helgen, fast det blev inte många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0