the time

Det var en gång en flicka som var väldigt glad och hade allt hon hade kunnat önska sig. Ett alldeles nytt syskon och en familj, en familj som älskade henne mer än något annat.
Och sedan en dag så lämnade hennes bästa vän henne. Flicka som då inte alls var så gammal, hela hennes värld gick i bitar, och hela hennes perfekta värld blev plötsligt en mardröm som hon inte önskade någon eller ville uppleva igen.
Sedan kom den dagen då sanningen fram, och flickan kände att ännu en gång att världen rasade samman men den här gången 10 år senare. Trots hela den tiden så var det jobbigare denna gång än innan.
Under hela den här tiden har hon trott på något som inte var sant. Men nu kändes det bra för flickan att få veta sanningen, och jag älskar dig. Det var bäst för dig, du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag glömmer aldrig alla saker vi gjorde ihop♥
morfar
jag älskar min familj, och allt det som vi gått i genom ihop. Skulle inte byta ut er för något i världen.
Ni är bäst i hela världen och betyder mest för mig, lämna mig aldrig!

Kommentarer
Postat av: ingela

Vi älskar dej med <3 <3

Våran underbart/fina dotter <3

2011-07-23 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0