1 juni!

oj redan första juni, 15 dagar kvar till skolavslutningen. inte illa!
6 dagar kvar till "balen" alltså på tisdag, har ännu inte hittat några skor
eller bestämmt om jag ska ha håruppsättning eller inte!
så himla svårt, har heller inte köpt skolavslutningsklänningen, GJ!
men har skorna haha. har nog valt en klänning ska bara ha ork tid och pengar för att åka och köpa den!
blir nog nu när vi är lediga i hela 5 dagar och slutar 12 på tisdag, wonderful i say.
har varit hemma idag för övrigt, den här m.värken är hemsk, ipren är som sagt min livskamrat
hoppas att det inte håller i sig nu när vi är lediga för, då ska jag börja äta manligahormoner och operara mig till kille! haha.
somnade i solen förut fått lite färg iaf, ska fuska och gå till solariet oxså! alla andra gör det så varför kan inte jag göra det? :)
PUSS
jag och sara, skolavslutningen för ungefär 2 år sedan skulle jag tippa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0