natt underbara natt

kan inte sova. vill inte sova. får inte sova.
vill inte vara vaken. måste vara vaken. får inte somna nu.
ne klockan är för mycket för att sova trots att jag kanske är lite sleepy :)
men dygna blir det, sova imorgon/idag natt istället! hela natten.
dåliga sov vanor, usch redan..
har kollat på sama gossip girl avsnitt 3-4 gånger tror jag, varför vet jag inte
bara för att jag inte ska somna antar jag!
men har även kollat hela jb filmen btw me♥justin! usch den är bra han är bra
han är så snygg, usch blir helt BLÖH. har nog sett filmen mer än 10 gånger bara den här helgen. sick!
jag ska kidnappa honom och gömma honom under sängen och där ska han vara!
min bara min. nej skoja låter som värsta galning(untrue) :)
men vafan hörs senare när jag hittat något awesome och blogg om!
TJAO
titta bara, SMÄLTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0