torsdag - slutet.

dramatisk rubrik! cause thats what it is ..
tröstar mig själv med justin bieber <3 han gör mig glad i sorgen!
om 2 timmar står jag på vagnen och gapar för glatta livet! i kyrkan börjar allvaret.
när jag går ut ur kyrkan har jag slutat grundskolan och där med lämnat min underbara klass.
ni är bäst verkligen, som vi hållit ihop alla dom här åren, även om vissa har haft sina ups and downs. tack! stort tack LOVE!
nu har jag duschat och haft ansiktsmask, nu ska jag bara vänta på att mamma och dom kommer hem ifrån lillebrors avslutning.
sedan ska jag fixa mitt hår! bilder kommer väl antar jag :)
laters
sadface idag, men en bild från en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0