7 marzzzz

min dag började med att jag mot min vilja "gick" upp ur sängen
tog ca 5-10 min innan jag tagit mig in i badrummet(ungefär utanför min dörr)
hade så ont i magen att det knappt gick, så det blev ingen skola idag!
gick och la mig igår, helt smärtfri (mensvärk) för dom som vill veta :)
och vid klockan 3 så vaknade jag och kände att det gjorde ont i magen
gick upp och tog 2 ipren, sen försökte jag sova igen men nää det gick inte
klockan gick och jag gick ner och tog yttligare en ipren!
vid 5 hade jag tagit 4 st. klockan halv sju så va jag inne på och ta min 6:e
missbrukare ja, men brydde mig inte. såfort jag rörde mig kändes det som att
någon knivhögg mig flera gånger i magen, smärta!!!
aldrig varit med om något så smärtsamt förut, det va hemskt
men vid halv 9 somnade jag och så när jag vaknade gick jag
runt i huset trots smärta och nu har det nästan gått över!
imorgon blir det skola igen, kändes som jag va lat som va hemma!
och föresten så håller jag på och tappa rösten på det, FAN VA BRA h3h3h3h3h3333
this is how it should be, you and me. i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0