9 marzzzzz

tjenare, fortfarande sjuk! jag hatar och va sjuk lagom till vårat nationella i kemi :(
prov i matte på fredag.. kommer nog inte till skolan då heller :(
38.2 i feber (har vanligtvis undertemp) känns som att min kropp inte tillhör mig!!!!
känns ju bra, ska ta och göra boken om mig iaf, inte ens börjat på den..
börjar bli jävligt nervös :o måste hinna göra klart den!
och btw till alla som är intresserade, så ska jag beställa ny cylinder till min älskling snart! hihi
men nu ska jag ta en ipren och spela hardcore WOW
herrrrrrå :)
lööööve this girl ALOT!

Kommentarer
Postat av: victoria

and i lööööööööööve you pullan!!!

2011-03-09 @ 20:44:46
URL: http://victoriajohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0