bilder:

bilder från kryssningen:
hytten, liten......
mamma och mormor
jag och mamma
jag, mormor och mamma
jag och mormor
jag, mormor och suddig mamma
mormor, jag och HAHAA mamma! klockren min :D
mormor, jag och mamma! suddigt och fint
mormor
mamma!
och glada jag, INTE haha
mamma och jag. (nyktert)
trollgubbe
igen
scotts spelade mä ju
skita fönster bilder:
massor is, va omringad av det....
rand0m hus mitt ute i ingenstans!
mer rand0m hus med eget hopptorn
mariella om jag inte minns fel :)
gröna lund
insane!
köpte ett par vita converse
och en parfym! och sen lite godis ofc som alltid :)
nu ska jag kolla på B&B sen sova
PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; TACKAR!!! :D ps. Fiiin fiina bilder :) <3

2011-03-03 @ 19:48:13
URL: http://johannaaalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0