MORS DAG

grattis mamma på mors dag! älskar dig ♥

i fredags umgicks jag med massor skönt folk! va bland annat på 100% party och dansade röven av mig
igår övningingskörde jag intill linköping och tillbaka, lämnade maggie.
tack för en jättebra helg gulle!
senare på kvällen kom vickan och vi kollade på tv och sen gick vi hem till henne, där jag sedan sov. Alltid kul med en sovkamrat fast jag brukar sova hos henne på helger så. H3H3
idag har jag fortfarande träningsvärk från fredagsen dans. haha sjukt!
har nyss kollat på vampire diaries, och ska nu klä på mig och röra mig mot vickan igen!
ska kolla på big brother och mysa till det hihi.
LATERO!
haha bjuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0