aj som f*n!

Nackspärr kan du få om du har belastat nackmusklerna ensidigt, är orolig och stressad. Du kan få nackspärr om du gör en plötslig rörelse med huvudet, efter att du legat obekvämt eller har suttit i drag. Besvären brukar gå över på några dagar.
AJJJ, nackspärr är ju då inte speciellt skönt har jag märkt. Evig smärta och tabletterna hjälper knappt. Får nästan panik, börjar få ont i ryggen av att bara sitta upp hela tiden och inte luta mig mot något för då nuddar det nackmusklerna! Så förslag till alla er därute, stressa inte och ligg bekvämt, det här är rent ut sagt ett helvete. :(
Bara för att inte vara alls för negativ så ska jag bada nu, värme ska tydligen göra så att det går bort snabbare :)
+ i kanten är ju att jag tycker om och bada hehehehe :D
lite glad iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0